BEZ PEVNÉHO ROZHODNUTÍ SE DO PRODEJE NEVRHEJTE!

Úspěšný prodej nemovitosti je postaven na mnoha věcech, které nejsou na první pohled vidět. Musíme si uvědomit, že to v prvé řadě není ledajaká hra na náhodu. Není to jenom zkouška, jestli to vyjde, nebo nevyjde. Je to vědomě a efektivně nastavená správná strategie vedoucí k úspěchu.
Pojďme se postupně seznámit s nejdůležitějšími věcmi, faktory, kroky, které mají zásadní vliv na kvalitu prodeje nemovitosti a mají zásadní vliv také na to, zda se vám v daném čase podaří vytěžit z prodeje nemovitosti maximum peněz, ale i maximum pohody a zážitků.
Upozorníme zejména na věci, které je vhodné vždy prodiskutovat s realitním makléřem a které je vždy dobré, aby realitní makléř důkladně zdůraznil a vysvětlil klientovi: na jaké  konkrétní body přípravy se zaměřit, jaký mají pro klienta  přínos a užitek a jak mu pomohou v rámci partnerského vztahu při prodeji nemovitosti mezi nimi.

Prvním zásadním krokem je kvalita rozhodnutí

Rozhodnutí o prodeji je mnohdy spojeno se silnými emocemi. Je třeba si uvědomit, zda máte silnou motivaci k prodeji. Zda jste ochotni a schopni se citově odpoutat od místa, které je často vaším celoživotním domovem. Pokud cítíte, že ne, pak je fér rozhodnutí odložit nebo zvážit další souvislosti a postup. Nelhat sami sobě.
Možná jste čekali, že začnu úplně s něčím jiným, ale na začátku každého úspěšného prodeje je právě ono zásadní a nevratné rozhodnutí. Jestli chci, nebo nechci nemovitost prodat. Velmi často se setkáváme s tím, že klient přijde a chce řešit prodej své nemovitosti stylem – no tak to zkusíme a uvidíme.

Prodej nemovitosti se nedá jenom zkoušet

Není to jenom  zkouška, jestli to vyjde, nebo nevyjde. Je to vědomě a efektivně nastavená správná strategie. 
Každý realitní makléř, který připravuje nemovitost k prodeji, musí provést majitele a jeho nemovitost přesným postupem a fázemi vedoucími k velmi dobré přípravě pro prodej. Což znamená, že na to potřebuje čas a součinnost, soulad s klientem z pohledu investic, jeho nevratné rozhodnutí ( makléř do přípravy neinvestuje pouze svůj čas, ale i vlastní finanční prostředky).
Pokud si klient není jistý a chce si jen tak něco otestovat, určitě to udělat může. Musí si však být vědom rizik, která jsou s tím spojená. Ztratí možnost smysluplně zainvestovat do kvalitního a profesionálního fota a videa, homestagingu a případně dalších technik a postupů. Z vlastní zkušenosti vím, že takto připravené nemovitosti jsou připravené tak z půlky. Nejsou tam využité všechny moderní nástroje, a tím je vlastně ta nemovitost devalvována a ztrácí konkurenceschopnost na trhu.

Naprosto zásadní je první dojem.

První dojem máte šanci udělat se svou nemovitostí pouze jednou. Pokud se o tuto obrovskou výhodu připravíte tím, že uděláte něco jenom na zkoušku a pak za pár týdnů si to rozmyslíte a rozhodnete se jinak, bývá většinou pozdě. Zájmová skupina, která zrovna podobný typ nemovitosti hledá, může tuto nemovitost mít již zařazenou mimo svůj hledáček a fokus.
Měli byste k tomuto rozhodnutí přistoupit zodpovědně, jít do toho naplno, prodebatovat vše s realitními profesionály a nastavit co nejlepší přípravu a podmínky pro prodej vaší nemovitosti.

Pokud tedy zvažujete prodej nebo nákup nemovitosti, zavolejte mi nebo napište a můžeme se setkat naživo, probrat vše potřebné .

Přeji Vám krásný den
Luboš Lachman 

Reality